» » » ، دکتر رحمانی وزیر صمت به اتفاق دکتر غریب پور رئیس سازمان ایمدرو و با حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان از بندر صنایع انرژی بر پارسیان بازدید میدانی بعمل آوردند


، دکتر رحمانی وزیر صمت به اتفاق دکتر غریب پور رئیس سازمان ایمدرو و با حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان از بندر صنایع انرژی بر پارسیان بازدید میدانی بعمل آوردند

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان یکی از بزرگترین پروژه های ملی در غرب هرمزگان می باشد میطلبد با تخصیص اعتبارات و توجه ویژه در راستای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور در شرایط تحریم و همچنین در راستای جهش تولید گامهای اساسی برداشته شود

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، دکتر رحمانی وزیر صمت به اتفاق دکتر غریب پور رئیس سازمان ایمدرو و با حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان از بندر صنایع انرژی بر پارسیان بازدید میدانی بعمل آوردند.

 

فرماندار پارسیان در این بازدید ضمن خوش آمدگوی به وزیر صمت و هیئت همراه، گفت: امیدوارم با تلاش دولتمردان و با حمایت دکتر همتی استاندار معزز و وزارتخانه صمت و با اختصاص اعتبارات بیش از پیش، صنایع انرژی بر پارسیان و هاپ سوم پتروشمی کشور شاهد افتتاح به بهره برداری باشیم.

 

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در دیدار با وزیر صمت، گفت: کارهای بسیار مثبتی در حوزه‌های مختلف با همکاری جوامع محلی در جهت توسعه و رونق صنایع انرژی بر صورت گرفته است.

 

فرماندار پارسیان در ادامه در راستای توسعه صنعت توسعه زیر ساختهای شهرستان هم باید مد نظر قرار گیرد، تصریح نمود:رونق صنایع انرژی بر و افتتاح پست های اسکله منطقه ویژه هم برای مردم کشور و هم برای جوامع محلی مثمر ثمر می باشد .

 

مهندس رضاپور افزود: با توجه به اینکه سیاست های صنایع در جهت بی اثر کردن تحریم های ظالمانه و در راستای توسعه متوازن صورت میگیرد.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه در آینده نچندان دور همانطور که صنعت تحریم ها را بی اثر کرده از بحرانهای اجتماعی هم جلوگیری میکند، اظهار داشت: تسریع و به بهره برداری رسیدن صنایع اعظیم در غرب استان نیازمند توجه ویژه و اعتبارات ملی دارد چرا که پیشرفت استان هرمزگان در گرو پیشرفت شهرستان است.

 

ایشان پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه را در گرو پیشرفت صنایع دانست و تاکید کرد: دغدغه مشترک همه مسئولان آبادانی و رونق اقتصادی در کشور است بنابراین ما باید با در نظر گرفتن شرایط موجود و تدابیر لازم از همه امکانات برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم.

، دکتر رحمانی وزیر صمت به اتفاق دکتر غریب پور رئیس سازمان ایمدرو و با حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان از بندر صنایع انرژی بر پارسیان بازدید میدانی بعمل آوردند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.