» » » فرماندار پارسیان: دروازه ورودی غرب هرمزگان‎ روی مهمانان نوروزی بسته است


فرماندار پارسیان: دروازه ورودی غرب هرمزگان‎ روی مهمانان نوروزی بسته است

فرماندار پارسیان: دروازه ورودی غرب هرمزگان‎ روی مهمانان نوروزی بسته است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، مهندس مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان به اتفاق حاج آقا بارانی امام جمعه معزز شهرستان و سرهنگ موذن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارسیان از ایستگاه شهید مصطفی خمینی (( بندو)) بازدید نمود و گفت: افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان هرمزگان، ورودی‌‏ شهرستان پارسیان بعنوان دروازه غرب هرمزگان در کریدور جنوب واقع شده است که از محورهای پرتردد استان به شمار می‌رود با همکاری نیروهای انتظامی، جوانان داوطلب جمعیت هلال و احمر و مردمی و بهداشت بشدت کنترل میشود.

 

فرماندار پارسیان در ادامه تصریح نمود: ورودی شهرستان پارسیان از سمت عسلویه با محدودیت بسیار شدیدی کنترل می شودو به هیچ عنوان هیچگونه خدماتی به گردشگران و مسافران ارائه نمیشود.

 

مهندس رضاپور افزود: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان هرمزگان در خصوص تعطیلی اصناف غیر ضروری، تعزیرات حکومتی و اداره صمت و بازرسان اتاق اصناف نسبت به تشدید نظارت بر بازارها اقدام نموده تا علاوه بر کنترل تعطیلی بازار، مایحتاج عمومی مردم با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

 

فرماندار پارسیان در پایان افزود: روزانه تعداد زیادی از مسافران که قصد ورود به این شهرستان و استان هرمزگان را داشتند با گفتار درمانی برگشت داده شدند و از ورودشان به شهرستان ممانعت به عمل آمد

فرماندار پارسیان: دروازه ورودی غرب هرمزگان‎ روی مهمانان نوروزی بسته است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.