» » » مهندس رضا پور فرماندار پارسیان ،هر خانه میتواند یک پایگاه سلامت در شهرستان پارسیان باشد.


مهندس رضا پور فرماندار پارسیان ،هر خانه میتواند یک پایگاه سلامت در شهرستان پارسیان باشد.

مهندس رضا پور فرماندار پارسیان ،هر خانه میتواند یک پایگاه سلامت در شهرستان پارسیان باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان جلسه برسی و مسائل مشکلات در راستاي پيشگيري ویروس کرونا به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور ائمه جمعه و جماعات،مدیر شبکه بهداشت و درمان ، بخشداران،شهرداران و شوراهاو سمن ها ،اصناف،معتمدین ، مسئولین موکب ها، بسيجيان شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

 

فرماندار پارسیان در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از اعضای شورای تامین و مردم شریف شهرستان، گفت : ما جزء اولین شهرستانی بودیم که این ویروس را مدیریت کردیم و اقدامات خوب و پیشگیرانه ای در شهرستان پارسیان با توجه به موقعيت استراتژيك و کریدور جنوب بودن صورت گرفت .

 

مهندس رضا پور فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه هر خانه میتواند یک پایگاه سلامت در شهرستان باشد افزودند،سمن ها ،معتمدین امامان جمعه و بزرگان شهر با بیانیه های خود مردم وجامعه را اقناع بکنند که در خانه خود  بمانند.

 

فرماندار شهرستان پارسیان با تاکید بر اینکه سلامت مردم مهمترین اولویت دستگاه‌های دولتی است، گفت: افراد و اصناف در راستاي خَط مشي مصوبات ستاد ملی کرونا بصورت  هماهنگ عمل كنند،تا سلامت مردم را تهدید نشود.

 

ایشان در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه همه ما به عنوان کارمند شبکه بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا گام برداریم تاکید کردند: ما باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان با همکاری و تلاش و هوشیاری مردم برای مقابله با این ویروس گام برداریم که این نیاز به همبستگی بیش از پیش دارد.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه ورود تور های گردشگری را به شهرستان پارسیان ممنوع کردیم و هیچ تور گردشگری اجازه ورود به شهرستان را ندارد تشریح کرد: اگر ساحل ما کنترل شود ،اگر مغازه های ما تعطیل یا شیفتی کنیم دیگر گردشگری در شهرستان پارسیان وجود نخواهد داشت.

 

ایشان در ادامه ضمن تشکر از حضور گروه های جهادی و بسیجیان و نیروی های نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات، گفت : ما به دنبال این نیستیم که مدیری را ضعیف جلوه بدهیم بلکه بدنبال این هستیم با تلاش و تعامل، نواقصات را برطرف نمایم و اگر کاری تا کنون در راستای مبازره با این ویروس صورت پذیرفته تلاش و همکاری همه مدیران بوده و افزودند،هیئت های مذهبی ،موکب ها ،سمن ها خود را به هلال احمر معرفی کنند که با تقسیم وظایف و برنامه ریزی مناسب به مقابله با این ویروس برویم و هم کمبود نیرو ما جبران بشود.

 

فرماندار پارسیان با بیان اینکه نیروهای داوطلب مردمی و باشگاه های ورزشی در شهرستان جز پیشگامان در کنترل بیماری کرونا در شهرستان بودند افزودند: نیروهای مردمی و جهادی و سمن ها در اقدامی خودجوش با همکاری نیروی دریایی سپاه و بسیجیان ناحیه مقاومت جهت ضدعفونی شهر و روستاهای پارسیان اقدام نمودند که از تک تک این بزگوار قدردانی مینمایم.

 

 

فرماندار پارسیان با بیان اینکه همکاری مردم با دستگاه‌های مسوول نقش اساسی در پیشگیری از شیوع این بیماری دارد و طبق مصوبات اهداف و اقدامات هر يك از دستگاهها ابلاغ شده و در راستای آن گام بردارند

 

 

ایشان رعایت مقررات و توجه به دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت مسائل بهداشتی باید به طور جدی توسط مردم رعایت شود.

 

مهندس رضاپور افزود : انتظار می‌رود مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگر همشهریان به جز در موارد اورژانسی به بیمارستان مراجعه نکنند

 

فرماندار پارسیان در پایان گفت : باید هم اولین باشیم و هم بهترین و برای بهتر بودن نیاز مشارکت تمام اقشار جامعه داریم و انتظار میرود صنوف مختلف با ایجاد تعطیلی و ایجاد محدودیت خودجوش بتوانیم جوابگوی آیندگانمان باشیم

مهندس رضا پور فرماندار پارسیان ،هر خانه میتواند یک پایگاه سلامت در شهرستان پارسیان باشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.