» » » بازدید فرماندار پارسیان و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های راه پارسیان


بازدید فرماندار پارسیان و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های راه پارسیان

بازدید فرماندار پارسیان و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های راه پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، مهندس مجتبی رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان به اتفاق آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های راه بوچیر، دشتی به اسکله جواد الائمه، شهر پارسیان ((دانشگاه آزاد)) به ساحل بستانو ، بندر بستانو به بندر شیوء بازدید میدانی بعمل آوردند.

 

 مهندس رضاپور در این بازدید بیان داشت : محور شهر دشتی به اسکله جواد الائمه با جدیت هر چه تمام تر فعالیت خود را آغاز میکند و امیدواریم در هفته دولت سال جدید به بهره برداری برسد.

 

فرماندار شهرستان پارسیان در ادامه افزود: پروژه اتوبان پارسیان  به ساحل  اعتباری از سفر ریاست محترم جمهور به استان اختصاص داده شد که با پیگیری و حمایت دکتر همتی استاندار معزز و مدیرکل راه و شهرسازی اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به پروژه فوق تخصیص داده شد و امیدواریم پیمانکار با تمام تجهیزات پیشرفت فیزیکی پروژه را جلو ببرد تا مردم شریف شهرستان با آرامش و امنیت خاطر در جاده ایمن رانندگی بکنند.

 

رئیس شورای ترافیک شهرستان پارسیان در پایان با اشاره به جاده روستای بوچیر  ، گفت: با پیگیری فروان جهت تخصیص اعتبار در راستای جابجای تیرهای برق در محور یاد شده و همچنین  چندین تن قیر جهت آسفالت جاده روستای بوچیر تخصیص داده شده است و بزودی محور مورد نظر آسفالت خواهد شد .

بازدید فرماندار پارسیان و مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های راه پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.