» » » جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور امام جمعه معززپارسیان حاج آقا بارانی و مدیران و روئسای دستگاهای اجرایی شهرستان پارسیان


جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور امام جمعه معززپارسیان حاج آقا بارانی و مدیران و روئسای دستگاهای اجرایی شهرستان پارسیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان :جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور امام جمعه معززپارسیان حاج آقا بارانی و مدیران و روئسای دستگاهای اجرایی شهرستان پارسیان در سالن شهید تند گویان برگزار شد.

 

مهندس رضاپور با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضمن ابراز امیدواری به حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی باز هم حماسه‌ساز خواهند شد و مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران میزنند ، اظهار داشت: مردم ایران حضور در انتخابات را به سان بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل(ره) رقم میزنند و نشان میدهند حکومت جمهوری اسلامی بدون پشتوانه مردم نیست و این عین مردم سالاری دینی است.

 

فرماندار پارسیان در ادامه با بیان اینکه مشارکت مردم شریف شهرستان پارسیان در استان هرمزگان بالا بوده به مدیران دستگاهای اجرایی تاکید کردند و گفت :امنیت ،مشارکت و سلامت انتخابات سه موضوع مهمی است که همه بزرگواران باید مد نظر خود قرار بدهند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان پارسیان در این جلسه گفت:در پی بارش بی سابقه باران  در دو ماه گذشته در شهرستان که در چندین سال اخیر بی سابقه بود ما متاسفانه دچار خسارت به زیر ساخت ها به خصوص بخش کشاورزی شهرستان که در استان بی نظیر است متحمل شدیم .

 

مهندس رضا پور افزود: میزان کل خسارت هایی که استاندار معزز به هیئت دولت ابلاغ فرمودند ۵۰۰میلیارد تومان است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان در ادامه با اشاره به اینکه باید در بحث کشاورزی از کشت رو باز خارج شویم و به سمت گلخانه ای سوق پیدا کنیم و افزود: باید کشاورزان را به سمت کشت های گلخانه ای تشویق کنیم چرا که باعث ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد.

 

وی گفت : توسعه بیمارستان رستمانی با کمک خیرین در دستور کار ما قرار دارد که این کار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به سخنان امام جمعه شهرستان که مسئولین باید خدمات نظام را در این چند مدت برای مردم  ارائه و بیان بکنند و پیشرفت هایی که این چند مدت در کشور اتفاق افتاده برای مردم ارائه بدهند، تاکید کردند:همه مسئولین دستگاهای اجرایی باید عملکرد خود را به مردم ارائه بدهند که این کار باعث ایجاد امید و نشاط در بین مردم خواهد بود .

 

مهندس رضا پور فرماندار پارسیان در این جلسه خطاب به مدیران دستگاهای اجرایی شهر پارسیان تاکید کردند :جلساتی که در فرمانداری تشکیل میگردد باید با نظم بیشتری صورت بگیرد و همه مدعوین به جلسه باید پنج الی ده دقیقه قبل در محل حاضر شوند و اگر چانچه از این به بعد مدیر و مسئولی در این زمینه کم کاری کند برخورد لازم با آن صورت خواهد پذیرفت.

 

ایشان با اشاره به اینکه اگر بحران مدیریت میشود توسعه ای صورت میپذیرد مدیون و مرهون این مردم عزیز  هستیم ، گفت : اگر ما توانستیم سیل اخیر را مدیریت کنیم مدیون مردم و مسئولین هستیم.

 

ایشان در پایان جلسه ضمن قدردانی از سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم ندسا و جناب سرهنگ موذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارسیان و نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران و تمامی مجموعه اداری و نیروهای ادارات که در راستایی کمک رسانی به سیل زدگان و به مدیریت سیل در شهرستان پارسیان داشتند تشکر و از مسئولین و عواملی که تلاش داشتند با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آوردند.

جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور امام جمعه معززپارسیان حاج آقا بارانی و مدیران و روئسای دستگاهای اجرایی شهرستان پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.