» » » مهندس رضا پور فرماندار پارسیان: مدیران دستگاهای اجرایی از قدرت و اختیارات خود در سطح شهرستان استفاده کنند


مهندس رضا پور فرماندار پارسیان: مدیران دستگاهای اجرایی از قدرت و اختیارات خود در سطح شهرستان استفاده کنند

مهندس رضا پور فرماندار پارسیان: مدیران دستگاهای اجرایی از قدرت و اختیارات خود در سطح شهرستان استفاده کنند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان،جلسه شورای آرد، نان و دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار پارسیان با تاکید بر اینکه در حوزه شهرستان پارسیان ما با هیچ کمبود آردی مواجه نیستیم، تصریح نمود :در حوزه مشاغل خانگی و بانوان سرپرست خانواده که با فروش نان خانگی امرار معاش میکنند جدی بگیریم و مساعدت و همکاری لازم با این خانواده ها را به صورت مدیریت شده داشته باشیم تا به ایجاد رونق تولید در سطح شهرستان کمک کرده باشیم.

 

مهندس رضاپور با اشاره به مسئله بهداشت نانوایها و واحدهای شیرینی پزی شهرستان باید مسئولین بهداشت نظارت خود را افزایش دهند، گفت : باید با واحدهای مختلف برخورد جدی و قانونی صورت گیرد چراکه سلامت شهروندان از بالاتری درجات وو اولویتهای ما مسئولین می باشد .

 

فرماندار پارسیان در ادامه تصریح نمود: باید به منظور ارتقای بهداشت ،سلامت و کیفیت نان کارگاه آموزشی برای نانوایان شهرستان پارسیان برگزار شود.

 

مهندس رضا پور در ادامه جلسه تنظیم بازار افزود:در بحث حمل آرد و گاز مشکل در سطح شهرستان نیست بلکه این مشکل در استان نیز شاهد هستیم و پارسیان نسبت به شهرستان های دیگر در وضعیت مطلوبتری قرار دارد که باید بصورت بهتری خدمات رسانی صورت گیرد که پیگیر موضوع هستیم

 

ایشان در ادامه صحبت های خود به مدیران دستگاهای اجرایی ذیربط تاکید کردند :به هیچ وجه گاز شهرستان پارسیان نباید خارج از شهرستان برود چرا که این گاز حق مردم شهرستان پارسیان است و باید نظارت جدی تر بر این موضوع صورت بپذیرد.

 

فرماندار پارسیان در پایان جلسه از اعضای ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان و اصناف که در سیل اخیر عملکرد و همکاری خوبی با فرمانداری و ستاد مدیریت بحران داشتند تقدیر وتشکر کردند و بیان داشت:ما باید خود را برای بحران های و بلاهای طبیعی و حوادث غیر مترقبه آمادگی لازم را داشته باشیم و کالای اساسی و مورد نیاز شهروندان را ذخیره سازی کنیم تا در زمان بحران مشکلی احساس نشود

مهندس رضا پور فرماندار پارسیان: مدیران دستگاهای اجرایی از قدرت و اختیارات خود در سطح شهرستان استفاده کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.