» » » برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، با ریاست فرماندار پارسیان


برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، با ریاست فرماندار پارسیان

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، با ریاست فرماندار پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرماانداری پارسیان :جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با حضور بخشداران و روئسای ادارت در محل فرمانداری برگزار گردید.

 

دراین جلسه مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان گفت: سلامت مردم از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای سلامت و امنیت غذایی می باشد که با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های سلامت در شهرستان باشیم.

 

 فرماندار پارسیان هدف از برگزاری چنین جلساتی را کاهش مشکلات سلامت افراد جامعه عنوان کرد.

 

مهندس رضا پور در این جلسه با تاکید بر ضرورت همکاری بین بخشی بین ادارات شهرستان برای رفع مشکلات بهداشتی و تقویت سلامت عمومی اظهار داشت: با برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح و اصولی می توان ،از بسیاری از عواملی که سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازند پیشگیری کرد

 

 فرماندار پارسیان در این جلسه  افزود: اجتماعی شدن سلامت نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم است تا به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان درپایان این جلسه ضمن تقدیر از تعامل و مشارکت اعضای کارگروه و قدردانی از زحمات پرسنل و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان در راستای خدمات انجام گرفته در سیل آذرماه ماه آنرا نشانه اهمیت حوزه سلامت در جهت خدمت صادقانه به مردم دانست.

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، با ریاست فرماندار پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.