» » » دیدار مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان


دیدار مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان

دیدار مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، مهندس رضاپور فرماندار و رئیس شورای اشتغال و سرمایه گذاری پارسیان با مهندس پرورش مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان دیدار و گفتگو نمود.

 

 فرماندار پارسیان در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از مردم سیل زده و اعطای تسهیلات به مردم، تشکر نمود و بیان داشت :متقاضیان صنوف و بازاریان، دامداران، کشاورزان و آسیب دیده  سیل  شهرستان پارسیان نیاز به حمایت وام خود اشتغالی دارند در این راستای باید با تعامل و حمایت از حفظ اشتغال موجود گام برداریم.

 

مهندس رضاپور در ادامه با اشاره به اینکه متقاضیانی که تسهیلات اشتغال گرفته اند و در سیل اخیر به کسب و کار آنها  آسیب وارد شده است، اظهار داشت: مدیران عامل بانکهای استان هرمزگان جهت بازگردانده آرامش و آسایش خاطر نسبت کارآفرینان و وام گیرندگان در راستایی استمهال یا فرصت پرداخت اقساط و تنفس به آنها داده شود چرا که در سیل اخیر تمام محصولات کشاورزی و دامی و.... تخریب شدند و باید فرصت دوباره به همشهریان بدهیم تا بتوانند با همت مسئولین یکبار دیگر بر روی پای خودشان به بایستند.

 

رضاپور رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی مردم شریف پارسیان از مدیران عامل بانکهای استان هرمزگان، تصریح نمودند: با توجه به پرداخت تسهیلات ضروری ۱۰ میلیون تومانی به متقاضیان سیل زده شهرستان این وام راه گشا بوده و انتظار داریم در پرداخت آن شرایط ضمانت آسان تر در نظر گرفته شود .

 

فرماندار پارسیان در دیداربا مدیر عامل  صندوق کار آفرین امید استان بر تسریع و تسهیل روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای مجتمع گلخانه ای در شهرستان تاکید نموده، گفت : باید در راستای بهبود وضعیت کسب و کار و رونق تولید ، ضمن برطرف نمودن بروکراسی پیچیده اداری بانکی ، باید متقاضیان را در دریافت تسهیلات کمک کرد.

 

مهندس رضاپور در پایان با اشاره به جایگاه صندوق کارآفرینی امید در کشور‌، اظهار داشت:اشتغال‌زایی در کشور و حمایت از تولیدات داخلی و رونق کسب و کار زمینه‌ساز تحقق شعار رونق تولید است که صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات کم بهره به بنگاه های کوچک  و متوسط در این میان نقش مهمی را ایفا می کند و خواستار هرچه بیشتر تسهیل در پرداخت وام شدند .

دیدار مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.