» » » جلسه ستاد دهه مبارکه فجر شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان و با حضور بخشداران ،شهرداران ،روئسای ادارات و اعضای ستاد در محل فرمانداری پارسیان برگزار گردید


جلسه ستاد دهه مبارکه فجر شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان و با حضور بخشداران ،شهرداران ،روئسای ادارات و اعضای ستاد در محل فرمانداری پارسیان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، جلسه ستاد دهه مبارکه فجر شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان و با حضور بخشداران ،شهرداران ،روئسای ادارات و اعضای ستاد در محل فرمانداری پارسیان برگزار گردید.

 

 

معاون سیاسی فرماندار پارسیان در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه بیان داشت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه فرصت مغتنمی برای پاسداشت هر دو پدیده معنادار حرکت آفرین و جهت دهنده است.

 

مهندس رحیمی با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان پارسیان، افزود: انقلاب اسلامی بر پایه سه محور اساسی، مکتب اسلام، رهبری امام خمینی و حضور مردم به پیروزی رسید و این همراهی و هماهنگی باعث شد که معادلات نظام سلطه بر هم بریزد و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

 

ایشان در این جلسه گفت: ویژگی مهم دهه فجر امسال این است که هم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و همچنین اولین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی و اولین سال از گام دوم انقلاب را پیش رو داریم.

 

وی اضافه کرد: دهه فجر امسال باید به دو بخش تقسیم شود یک بخش معنوی فرهنگی اجتماعی و مردمی که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود و وجه دیگر افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی خدماتی و عمرانی است.

 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان در این جلسه گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اعلام برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان ، تأکید بر اطلاع رسانی مناسب و فضاسازی شهر‌ها و روستا‌ها و ادارات و بازار، لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها بر اجرای برنامه‌های اثرگذار و مردمی در ایام الله دهه فجر، لزوم اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه ها، ارائه گزارش عملکرد توسط ادارات و نهاد‌ها و ... از جمله برنامه‌های اجرایی این ایام هستند.

جلسه ستاد دهه مبارکه فجر شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان و با حضور بخشداران ،شهرداران ،روئسای ادارات و اعضای ستاد در محل فرمانداری پارسیان برگزار گردید

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.