» » » اعزام سه خانم باردار به بیمارستان با ماشین فرمانداری به دستور فرماندار پارسیان


اعزام سه خانم باردار به بیمارستان با ماشین فرمانداری به دستور فرماندار پارسیان

اعزام سه خانم باردار به بیمارستان با ماشین فرمانداری به دستور فرماندار پارسیان

 

 تشکر و قدردانی شورای روستاهای هشنیز، بوچیر و حمیران از فرماندار پارسیان با حضور در منطقه سیل زده همزمان با بارندگی در نیمه شب

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، مهندس مجتبی رضاپور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان به اتفاق رئیس اداره اطلاعات و  سرهنگ بخشایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان  و مهندس رضایی رئیس اداره راهداری و آقای رضای نسب رئیس هلال احمر پارسیان و مهندس بدیعی مشاور امور جوانان فرماندار با حضور در روستاهای هشنیز، بوچیر، حیمران و بررسی وضعیت مناطق سیلزده در نیمه شب بازدید نمودند.

 

فرماندار شهرستان پارسیان ضمن بازدید  از محور روستای بوچیر به حمیران گفت : با اشاره به شدت بارندگی در شرق شهرستان پارسیان در چندین محل جاده مسدود و محور دو طرفه شده است.

 

مهندس رضاپور در ادامه با اشاره به کمک رسانی به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بین روستای حمیران به بوچیر، گفت: با توجه به گیر کردن آمبولانس پشت آبنما و اعلام کمک از سوی پرسنل و پرستار اورژانس ۱۱۵ در جهت اعزام فوری سه خانم باردار به بیمارستان رستمانی با ماشین فرمانداری توانستیم از مسیر غیرقابل تردد به آب زده و جان خانمهای باردار را نجات دهیم.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان افزود: شدت بارندگی و سر ریز شدن سدهای در روستاهای یاد شده  کشاورزی های پایین دست از بین برده  و باعث نگرانی کشاورزان شده است.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به آبگرفتگی معابر و جاده ها و تمام مدارس در  مقاطع تحصیلی در روستاهای فوق را تعطیل اعلام نمود و گفت: مدارس روستای فوق در شرق شهرستان پارسیان تعطیل و فقط امتحانات نهایی برگزار میگردد.

 

لازم بذکر است : شورای روستاهای هشنیز، بوچیر و حمیران  و بویژه امام جمعه و جوانان روستاهای حمیران و حمیران جنوبی از حضور فرماندار پارسیان و کمک رسانی به سه خانم باردار تشکر و قدردانی نمودند .

اعزام سه خانم باردار به بیمارستان با ماشین فرمانداری به دستور فرماندار پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.