» » » جلسه ستاد مدیریت بحران


جلسه ستاد مدیریت بحران

جلسه ستاد مدیریت بحران

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضاپور فرماندار پارسیان و با حضور اعضای جلسه در محل فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار پارسیان در جلسه مدیریت ستاد بحران ضمن عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همچنین درگذشت مدیرکل مدیریت بحران استانداری جناب مهندس صفا ، گفت:علیرضا صفا ایسینی از جمله مدیرانی بود که همواره با مسئولین تعامل و همکاری بسیار خوبی داشت و از مدیران پرتلاش استان بود که در راستای انجام دقیق وظایف همواره کوششی بسیار داشت در سیل پارسیان از مدیرانی بود که بیشترین دغدغه جهت تامین جان شهروندان داشت.

 

مهندس رضاپور رئیس ستاد مدیریت بحران پارسیان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرای و نهادهای دولتی و بویژه پیمانکاران و شرکتها مستقر در شهرستان طبق قانون موظف به همکاری با ستاد بحران هستند، بیان داشت : بعضی از مسئولین و پیمانکاران با تمام توان در بحران با کمک به مردم سیلزده شتافتند ولی بعضی از معدن داران و واحدهای تولیدی شن و ماسه با وجود اینکه ماشین آلات زیادی داشتند و می توانستند به همشهریان خودشان کمک کنند در خانه های خود ماندن و حاضر نشدند حتی جواب تماس معاونین و اعضای ستاد بنده را بدهند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان در ادامه تصریح نمود: با کسانیکه در سیل اخیر به هر دلیلی خود را از دید مسئولین و مردم پنهان کردند برخورد جدی خواهد شد و حتی سوخت ماشین آلاتشان قطع و معدنشان تمدید نخواهد شد .

 

وی تاکید کرد: در راستای خدمات رسانی به مردم سیل زده نباید به انتظار مرکز استان نشست و دست روی دست بگذاریم باید خودمان با تلاش و پشکار شبانه روزی برای رفاه و امنیت مردم گام برداریم .

 

مهندس رضاپور ضمن قدر دانی از مسئولین شهرستان بویژه دستگاه های خدمات رسان، گفت : باید تمام مسئولین شهرستان در زمان بحران با یکدیگر هماهنگ شده و با برنامه ریزی اقدام به خدمات رسانی کنند نه اینکه بصورت جزیره ای و بی برنامه کار کنند.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان، گفت: در بخش راه و کشاورزی سیل بیشترین خسارت را وارد کرده و امیدواریم با تلاش و حمایت استاندار معزز هرمزگان در راستای  تخصیص اعتبارات جهت بازسازی زیرساختهای شهری و روستای و تسهیلات برای منازل همشهریان عزیزمان که در سیل خسارت وارد شده جذب نمایند .

 

فرماندار پارسیان در پایان ضمن اینکه باید قبل از بحران برنامه ای جهت پیشگیری سیل داشته باشیم، گفت: با کشاورزانی که مسیر آبراه را بسته اند برخورد می شود و دهانه پل ها را لایه روبی کنیم تا خسارت ها کاهش یابد.

جلسه ستاد مدیریت بحران

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.