» » » تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با محوریت شهرکهای صنعتی پارسیان و زرین دشت


تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با محوریت شهرکهای صنعتی پارسیان و زرین دشت

تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با محوریت شهرکهای صنعتی پارسیان و زرین دشت

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور بخشداران و جمعی از مسئولین وسرمایه گذاران و رئسای بانک ها با محوریت شهرک صنعتی پارسیان و زرین دشت در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد.

 

فرماندار پارسیان گفت: شهرک صنعتی زرین دشت یک شهرک نوین و جدید است و در آینده امتیاز و منفعت زیادی برای پارسیان در پی خواهد داشت.

 

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان گفت : باید هرچه سریعتر دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز در راستای توسعه و رونق شهرکهای صنعتی گام بردارند.

 

فرماندار پارسیان بر تجهیز و تامین بسترهای لازم شهرکهای صنعتی شهرستان  تاکید کرد و تصریح نمود: تامین آب وبرق و ترمیم و بهسازی تاسیسات شبکه های آب برق شهرک صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

 

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری پارسیان بیان داشت : سرمایه گذاران شهرکهای صنعتی به دلیل مسائل حاشیه ای تولید و افزایش نرخ تورم و ازسویی معوقات مختلف،ًنیازمند حمایت بیشتر دولت هستند.

 

ایشان در این جلسه تاکید نمودند: اگر مشاهده شود سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی توانای اجرای پروژه را ندارد زمین را پس خواهیم گرفت و در اختیار سرمایه گذار قوی تر خواهیم گذاشت.

 

رضاپور در ادامه با اشاره به اینکه حداقل آورده سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی باید ۵۰ در صد باشد، اظهار داشت:سرمایه گذاران باید طرح های تولیدی خود را مبنی بر نیاز شرکت انرژی بر پارسیان راه اندازی کنند و فروش را مستقیما در انرژی بر انجام دهید .

 

مهندس رضاپوربا بیان اینکه، چنانچه رونق تولید در کشور شکل بگیرد قدرت خرید مردم بیشتر می شود و مشکلات معیشتی کاهش می یابند، اظهارکرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها برای ایجاد رونق تولید باید زمینه و بستر نقش آفرینی افراد خلاق و توانمند جامعه را فرآهم کنند.

تشکیل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با محوریت شهرکهای صنعتی پارسیان و زرین دشت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.