» » » با حمایتهای دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان یکی از اولویتهای مهندس رضاپور فرماندار جوان پارسیان محقق شد


با حمایتهای دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان یکی از اولویتهای مهندس رضاپور فرماندار جوان پارسیان محقق شد

با حمایتهای دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان یکی از اولویتهای مهندس رضاپور فرماندار جوان پارسیان محقق شد

 

به گزارش خبرنگار پارسیان ، بازگشایی محور عسلویه به پارسیان با همت مهندس رضاپور فرماندار پارسیان و با تلاش مجموعه فرمانداری شهرستان عسلویه امروز با حضور جمعی از مسئولین دو شهرستان بازگشایی شد

 

 

در ابتدای روزهای حضور مهندس مجتبی رضاپور فرماندار جوان و مقتدر غرب هرمزگان از راه های پارسیان که یکی از مهمترین شاخص های توسعه و پیشرفت هر شهر و جامعه است بازدید بعمل آوردند.

 

ایشان در اولین روزها با پیگیری مجدانه خود توانست با حمایتهای دکتر همتی استاندار محبوب هرمزگان با مهندس خادمی و مهندس حسن نیا معاونین وزیر راه دیدار کند و در محل پاسگاه بندو موضوع بازگشایی محور عسلویه به پارسیان را شرح دهد.

 

فرماندار جوان و کاردان غربی ترین نقطه از استان هرمزگان با اشاره به موقعیت خاص شهرستانهای پارسیان و عسلویه که نیاز مبرم به جاده های ایمن دارد مسیر پارسیان به بندر لنگه را مورد توجه معاونین وزیر راه و رئیس راهداری  کشور قرار داد که با پیگیری مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و معاونت عمرانی استانداری توانستند کمتر از دو هفته آغاز عملیات ساخت باند دوم موقعیت سد آبدبه راه به مرحله نصب علایم راهنمایی و رانندگی برسانند که ما بنده از طرف خبرنگاران از حرکت جهادی این بزرگوار تشکر و قدر دانی مینمایم.

 

ایشان همچنین با توجه به اینکه باند دوم محور روستای بوچیر بیش از چندین سال متوقف شده بود و جان عزیزان و همشهریانمان را در این محور گرفته بود ، تصیم گرفتند این مسیر را پیگیری نمایند که با رایزنیهای فراوان این محور را به مرحله آسفالت برسانند و ازطریق وزارتخانه راه حواله چندین تن قیر رایگان به مسیر یاد شده صادر شده است .

 

لازم بذکر است که جلسات متعددی در محل فرمانداری پارسیان و در محل محور پاسگاه بندو به پارسیان و با حضور مهندسان شرکت ساخت و توسعه و راهداری شهرستان و استان جهت بازگشایی این مسیر برگزار شده بود.

با حمایتهای دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان یکی از اولویتهای مهندس رضاپور فرماندار جوان پارسیان محقق شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.