» » » مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :حضور مدیران در جلسات شورای اداری الزامی است


مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :حضور مدیران در جلسات شورای اداری الزامی است

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :حضور مدیران در جلسات شورای اداری الزامی است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان، به ریاست مهندس رضاپور فرماندار پارسیان و با حضور حاج آقا بارانی امام جمعه شهرستان و حاج آقا خنجی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان و اعضای شورای اداری شهرستان درمحل سالن اجتماعات شهید تند گویان برگزار شد.

 

فرماندار پارسیان در این جلسه ضمن قدر دانی از تلاشها حمایتهای دکتر همتی استاندار هرمزگان در راستای راه اندازی مجدد خط صادرات بندر شیو گفت : در بحث رونق توليد اگر بخواهيم سخنان مقام معظم رهبري و شعار سال محقق شود و تحریم ها رو دور بزنیم بايد توليد ما رونق داشته باشد و به کشورها صادر کنیم .

 

مهندس رضاپور در ادامه ضمن تشکر از همراهی مسئولین نظامی،امنیتی و دستگاه های اجرایی شهرستان پارسیان  تصريح کرد: سرمايه گذاران را دريابيد تا منجر به توليد شوند و از سرمايه گذار در شهرستان استقبال کنيد که به نفع مردم و شهرستان است، مردم نياز به خدمات بيشتري دارند و بايد نظارت ها را تقويت کنيد.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور مبنی همکاری تمامی وزارتخانه ها و ادارات در انتخابات گفت: کلیه دستگاه ملزم به همکاری با وزارت کشور و فرمانداری ها هستند تا در کمال آرامش و بی طرفی و قانومند همچون سالهای گذشته برگزار شود.

 

نماینده عالی  دولت در شهرستان با اشاره به اینکه مهمترین جلسه شهرستان جلسه شورای اداری است تاکید کرد و گفت: جلسات شورای اداری باید به صورت منظم و هرماه یک بار و با حضور کلیه روئسای ادارات و نهادهای دولتی  برگزار شود.

 

ایشان در ادامه اضافه کردند:حضور مدیران در جلسات شورای اداری الزامی  است و به هیچ عنوان معاونین خود را در صورتی که خود در شهرستان حضور دارید به جلسات فرمانداری نفرستید  چرا که قدرت تصمیم گیری و اجرایی ندارند.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به  اصلاح قیمت سوخت در کشور از مردم فهیم و باشعور شهرستان پارسیان تشکر بعمل آوردند که با کمترین دغدغه و‌ در امنیت و آرامش خاطر به زندگی روز مره خود پرداختند و با همکاری و تلاش مسئولین اداره صمت و اتاق اصناف کالاهای اساسی به وفور در پارسیان مهیا شده بود.

 

مهندس رضاپور ضمن تشکر از اعضای شورای تامین و تنظیم بازار پارسیان که در زمان اختشاشات توانستند امنیت و ثبات بازار راحفظ کنند ، بیان داشت :ما در زمان اصلاح قیمت بنزین توانستیم شهرستانهای همجوار از  لحاظ تهیه آرد و سوخت و تره بار تامین کنیم.

 

ایشان همچنین به دنبال اصلاح قیمت بنزین و جلوگیری از تبعات تورمی آن در بازار با تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : با تشکیل کارگروه ویژه‌ای تنظیم بازار جهت رصد قیمت‌ها تا بر شرایط بازار و افزایش احتمالی قیمت‌ها نظارت داشته باشیم و در همین راستا قیمت کالاها در دوران پس از اصلاح قیمت بنزین در استان خوب مدیریت شد و باید با  نظارت و کنترل بازار همچون گذشته با قدرت ادامه یابد.

 

فرماندار پارسیان در ادامه با بیان اینکه کنگره 1500شهیداستان هرمزگان در پیش داریم، افزود: باید همه دستگاه ها اجرایی با تمام توان با برادران سپاه و نیروهای بسیجی و دست اندرکاران این کنگره داشته باشند.

 

مهندس رضاپور در پایان با اشاره به اینکه باید اداراتی که در شهرستان حضور ندارند جهت استقرار آنان تلاش کرد، گفت : باید با تلاش فراوان و پیگیری مسئولین جهت جذب اعتبارات از اداره کل مربوطه برای رفاه شهروندان گام بر دارند و پروژه های عمرانی و نیمه تمام را برای افتتاح در دهه فجر آماده کنند.

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :حضور مدیران در جلسات شورای اداری الزامی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.