» » » مانور پدافند غیر عامل با سناریوی خرابکاری در ایستگاه تقلیل فشار گاز پارسیان برگزار شد


مانور پدافند غیر عامل با سناریوی خرابکاری در ایستگاه تقلیل فشار گاز پارسیان برگزار شد

مانور پدافند غیر عامل با سناریوی خرابکاری در ایستگاه تقلیل فشار گاز پارسیان برگزار شد

مطابق سناریوی از پیش تعریف شده در روز سه شنبه تاریخ ۱۴ آبان ماه بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، مانور خرابکاری در ایستگاه تقلیل فشار گاز شهید ناجی پارسیان برگزار گردید. نمایندگان واحد حراست، ایمنی و بهره برداری شرکت گاز استان هرمزگان بهمراه ارگان های امداد و نجات (نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر) با هماهنگی ستاد بحران  فرمانداری  این مانور  را برگزار نمودند.

پس از برگزاری مانور، جلسه کمیته بحران و ارزیابی به ریاست مهندس جاسمی معاونت عمرانی و برنامه ریزی و  با حضور ارگان های مربوطه در محل فرمانداری برگزار گردید.

معاون فرماندار ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و تشکر از شرکت گاز و قدردانی از  همکاری نیروی انتظامی،هلال احمر،اتش نشانی و اورژانس در برگزاری این مانور گفت هدف اصلی چنین مانورهایی آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدیدات و حادثه احتمالی است

وی افزود مدیریت بحران شامل سه فاز پیش بینی پیشگیری،برنامه ریزی و اموزش وهدایت و کنترل است

ایشان بیان داشت پیشگیری و پیش بینی با هدف جلوگیری از خطرات یا کاهش اثار زیانبار ناشی از حوادث طبیعی و یا انسان ساز اعم از زلزله،سیل و خرابکاری و تدوین برنامه ریزی ها و اموزش های لازم و تمرین برگزاری مانور ها می تواند دامنه خسارتها را کاهش داده و از پیامدهای فاجعه بار جلوگیری نماید.

در ادامه نقاط ضعف و قوت مانور و کمبودها و کاستی ها مورد بررسی قرار گرفت ودر راستای  ارتقا امادگی و هماهنگی های بیشتر و رفع مشکلات موجود و عملکرد بهتر در مواقع بحران تصمیمات و راهکارهای لازم  اتخاذ گردید.

مانور پدافند غیر عامل با سناریوی خرابکاری در ایستگاه تقلیل فشار گاز پارسیان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.