» » » جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری پارسیان برگزار شد


جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری پارسیان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری پارسیان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارسیان با محوریت تسهیلات اشتغال فراگیر و تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستائی به ریاست مهندس رحیمی و با حضور رئیس اداره کار شهرستان پارسیان و مسئولین و کارشناسان ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی در محل اداره کار شهرستان برگزار شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پارسیان گفت :سه میلیارد تومان جهت اشتغال روستایی از منابع مالی صندوق کارافرینی امید در سطح  شهرستان پارسیان تسهیلات پرداخت شده است .

 

مهندس رحیمی در ادامه تاکید کرد: باید همه دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی طرح های سرمایه گذاری و اولویتهای خود را جمع بندی ومطرح کنند.

 

ایشان در ادامه نقش سازمان فنی وحرفه ای در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را مهم برشمرد و افزود : توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای توسعه اقتصادی و شتاب دهی به فرایند تولید در شهرستان امری حیاتی است و می توان گفت از ضرورتها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی که نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا می نماید.

 

مهندس رحیمی با اشاره به اینکه راه اندازی سایت گلخانه ای در شهرستان جز اولویت های فرمانداری و دستگاه های مربوطه می باشد، گفت : باید سرمایه گذاران سایت گلخانه ای با عزم جدی گام بردارند و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری چندین واحدهای در این منطقه باشیم .

 

وی تصریح نمود: راه اندازی سایت گلخانه ای در این شرایط اقتصادی حرکت ارزشمندی بوده و می تواند کمک شایانی به شهرستان خصوصاً در حوزه کشاورزی و اشتغال داشته و پارسیان را به قطبی از نظر محصولات گلخانه ای تبدیل کند.

 

مهندس رحیمی در پایان خاطرنشان کرد : توسعه اقتصاد و اشتغال روستا با آموزش و مهارت میسر می‌شود که این مهم با همکاری دانشگاه ها و فنی و حرفه‌ای به‌ آسانی محقق می‌شود.  .

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رحیمی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری پارسیان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.