» » » رضاپور فرماندار پارسیان : حمایت دولت از طرح های گلخانه ای در بخش کشاورزی


رضاپور فرماندار پارسیان : حمایت دولت از طرح های گلخانه ای در بخش کشاورزی

رضاپور فرماندار پارسیان : حمایت دولت از طرح های گلخانه ای در بخش کشاورزی

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، مهندس رضاپور فرماندار پارسیان به اتفاق مهندس سجادی بخشدار مرکزی و مهندس دلدار رئیس جهاد کشاورزی پارسیان از از حوزه کشاورزی بخش مرکزی بازدید و با کشاورزان منطقه گفتگو نمودند .

 

فرماندار پارسیان در این بازدید با اشاره به اهمیت گلخانه ها از نظر کیفیت ، گفت : امروز کشاورزان استان و بویژه شهرستان مشارکت بسیار خوبی در احداث گلخانه‌های کشاورزی دارند و وظیفه همه مسئولین است تا زمینه را برای اجرای این طرح ها در شهرستان فراهم کنند.

 

مهندس رضاپور با بیان اینکه در گلخانه ها هرهکتار با کاهش مصرف آب و افزایش میزان تولید رو برو هستیم، افزود: میزان تولید یک هکتار گلخانه معادل ۱۰ هکتار فضای باز است و مصرف آب آن نیز کمتر  از ۳۰ درصد فضای باز است و در آینده ای نزدیک کشاورزی در فضای بازمحدود میشود.

 

وی در ادامه گفت : امروز نهضت توسعه گلخانه‌ها در کشور به عنوان نیاز ضروری آغاز شده است .

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان تصریح نمود: توسعه زیرساخت‌ها برای کشت گلخانه‌ای از مهمترین برنامه های جهاد کشاورزی می باشد و امیدوارم کشاورزان با برنامه ریزی و مدیریت نیاز منطقه و کشور کشت کنند و از مشاوره کارشناس جهاد کشاورزی استفاده بهینه ببرند.

 

رضاپور رئیس شورای اشتغال و سرمایه گذاری پارسیان  در خصوص حل مسائل و مشکلات کشاورزان و حمایت دولت از طرح های گلخانه ای ابراز امیدواری کرد و گفت : با پرداخت تسهیلات پایدار روستایی و اشتغال فراگیر گامی در جهت حل مسائل و مشکلات موجود برداشته شود.

رضاپور فرماندار پارسیان : حمایت دولت از طرح های گلخانه ای در بخش کشاورزی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.