» » » تکریم و معارفه رئیس ثبت احوال شهرستان پارسیان


تکریم و معارفه رئیس ثبت احوال شهرستان پارسیان

تکریم و معارفه رئیس ثبت احوال شهرستان پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، جلسه تکریم و معارفه رئیس ثبت احوال شهرستان پارسیان با حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان و مهندس صادقی مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد .

 

فرماندار پارسیان در این نشست به نقش کلیدی این اداره اشاره کرد و اظهار داشت:جایگاه ثبت احوال امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است،بعد از انقلاب اسلامی طرح های عظیمی در ثبت احوال اجرا شده از جمله تعویض شناسنامه های قدیمی،صدور کارت های ملی ،صدور شناسنامه های مکانیزه، آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی و صدور کارت هوشمند ملی و این سازمان مهمترین ارگان برای تحقق دولت الکترونیک است.

 

مهندس رضاپور  ،گفت : باید از تمامی توانایی های مجموعه ثبت احوال در جهت رضایت مندی کامل مردم استفاده نمود که این امر قطعا منجر به افزایش علاقه مندی مردم به نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

رضاپور نماینده عالی دولت در پارسیان به نقش تاثیر گذار ثبت احوال در تصمیم گیری و برنامه ریزی کلان کشور اشاره داشته و افزود:دولت تدبیر و امید با بهره گیری از اصول مدیریتی،گام های بلندی در مسیر توسعه و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف برداشته و توانسته است در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی،مسیر توسعه و خدمت را فراهم نماید.

 

فرماندار شهرستان در این نشست از زحمات آقای عبدالهی در بحث انتخابات های گذشته و همچنین پیگیری های ایشان در جهت کسب اعتبارات لازم جهت احداث پیشخوان در جهت خدمت رسانی به مردم قدر دانی نموده و از خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان نموند.

 

مهندس رضاپور در ادامه ضمن تبریک به آقای خاتمیان به عنوان رئیس جدید اداره ثبت احوال پارسیان گفت: امید است در محیطی سر شار از عطوفت و مهربانی و تکریم ارباب رجوع و همچنین از خرد جمعی در تصمیم گیری ها آینده استفاده نمایند و این فرمانداری در راستای ارتقای جایگاه ثبت احوال و رضایتمندی ارباب رجوع از این اداره حمایت خواهد نمود.

 

در پایان فرماندار پارسیان از زحمات آقای عبدالهی در طول خدمت صادقانه دردوران تصدی ریاست ثبت احوال پارسیان از ایشان  تقدیر وتجلیل بعمل آوردند.

تکریم و معارفه رئیس ثبت احوال شهرستان پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.