» » » به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، دیدار رئیس تعزیرات حکومتی شهرستانهای بندرلنگه و پارسیان با مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در محل فرمانداری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، دیدار رئیس تعزیرات حکومتی شهرستانهای بندرلنگه و پارسیان با مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظردر حوزه بازار موجب ایجاد آرامش سطح بازار خواهد شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، دیدار رئیس تعزیرات حکومتی شهرستانهای بندرلنگه و پارسیان با مهندس رضاپور فرماندار پارسیان  در محل فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار پارسیان در این دیدار با اشاره به وضعیت تحریم ها اقتصادی دشمنان علیه کشورمان گفت: مردم شریف شهرستان انتظار بیشتری در خصوص نظارت دقیق بر بازار دارند و از این رو از تیم تعزیرات حکومتی انتطار بیشتر و یژه ای داریم

 

مهندس رضاپور با اشاره به اینکه ساختمان مجزا با امکانات از طرف فرمانداری در اختیار نماینده تعزیرات داده شد ،افزود: نقش تعزیرات حکومتی در این خصوص بسیار مهم است و ان شا الله با بازرسی های دقیق و  موثر با کمک اداره صمت و اتاق اصناف وضعیت و شرایط بهتری در خصوص نظارت داشته باشیم .

 

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان پارسیان با اشاره اینکه نباید بدون مصوبه تنظیم بازار قیمت شن و ماسه در شهرستان افزایش داده اظهارداشت: تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار و آرامش خاطر مردم خصوصاً در این مقطع زمانی دارد.

 

فرماندار شهرستان پارسیان بر بازدید های مکرر و اجرای احکام برای متخلفین تاکید کرد و گفت : شما با نظارت بر بازار از حق و حقوق مردم دفاع می کنید و درستی کار شما را در تغییراتی که بوجود می آید می توان به راحتی مشاهده کرد لذا تلاش شما و تعامل با دستگاه های مرتبط که می توانند به شما کمک کنند باعث التیام بخشیدن به بعضی از مشکلات در بحث گرانی و کم فروشی  است .

 

 نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان عنوان داشت: تعزیرات حکومتی به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده و ناظردر حوزه بازار موجب ایجاد آرامش در سطح بازار پارسیان خواهد شد

 

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان با تأکید بر اینکه هدف از استقرار این اداره در پارسیان کمک به مردم است، بیان داشت : رئیس و کارکنان تعزیرات پارسیان با تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی و بویژه اعضای ستاد تنظیم بازار در راستای جلب رضایت مردم گام بردارند

 

فرماندار پارسیان در بازدید مشترک با رئیس تعزیرات بندر لنگه  از ساختمان جدید تعزیرات پارسیان گفت : در هفته آینده رئیس جدید تعزیرات پارسیان معرفی خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، دیدار رئیس تعزیرات حکومتی شهرستانهای بندرلنگه و پارسیان با مهندس رضاپور فرماندار پارسیان  در محل فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، دیدار رئیس تعزیرات حکومتی شهرستانهای بندرلنگه و پارسیان با مهندس رضاپور فرماندار پارسیان  در محل فرمانداری برگزار شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.