» » » پیام تبریک نماینده عالی دولت در پارسیان بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر


پیام تبریک نماینده عالی دولت در پارسیان بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام تبریک نماینده عالی دولت در پارسیان بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

 

 

              بسم الله الرحمن الرحیم

 

      خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)

 

حماسه سوم خرداد تجلی ربانی رهروان نور است. این روز ، روز فتح ارزش هاست ؛ ارزشهایی که برای تثبیت آن جان‌های معزز و معظمی نثار شد و ایران و ایرانی ، غیرت خود را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که در برابر تجاوز خاموش نایستاده است.

پیام تبریک نماینده عالی دولت در پارسیان بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

 

 

این واقعه افتخارآفرین ، متعلق به همه نسل هاست و فرهنگ بسیجی بود که این افتخار را برای این سرزمین رقم زد و یادآور خون‌های پاکی است ؛ که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر، بر زمین این دیار ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی  به دست دشمن نیفتاده تا  نام خرمشهر "شهر خون و قیام" ، تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، خرم و جاوید بماند.

 

اینجانب سالروز سوم خرداد ، روز آزاد سازی خرمشهر  قهرمان را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و به ویژه بسیجیان و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک عرض مینمایم  و توفیقات روز افزون همه ملت شریف ایران و بویژه مردم شریف و عزتمند شهرستان پارسیان را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولتمردان تدبیر و امید از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

                      عباس میرزاد

        فرماندار شهرستان پارسیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.